REKLAMAČNÝ PORIADOK

Ako reklamovať objednávku?

Každú objednávku sa snažime vybaviť s najvyššou starostlivosťou. Každá objednávka sa kontroluje pri jej prijatí, dodržiavajú sa prísne pravidlá. Mame nadštandardné dohody s našimi doručovateľmi. Vo všetkých krokoch však pracujú s Vašou objednávkou len ľudia, ktorí robia chyby. Ak sa niečo vo Vašej objednávke “pokazilo” a Vy potrebujete objednávku reklamovať, prosím prečítajte si naše reklamačné pravidlá.

 

Ako reklamovať naše výrobky.

Reklamácie môžu byť vybavované:

Telefonicky v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 na čísle +421/(0)903536858,
e-mailom na ozdoba@zoznam.sk, 
poštou na adrese  Mária Chilová Na štepnici 2 Zvolen 96001,

Pre objektívne posúdenie reklamácie je potrebné zaslať fotografiu reklamovaného tovaru na e-mailovú adresu ozdoba@zoznam.sk. Po obdržaní fotografie, Vašu reklamáciu posúdime a o výsledku Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom kedy sa s Vami dohodneme o spôsobe akým Vaša reklamácia bude vyriešená. Reklamácie ohľadne kvality kvetov sa snažíme vybavovať bezodkladne najneskôr však do 10 dní od poskytnutia požadovaných fotografií.

 

 

Vrátenie tovaru

Zákazník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 7 pracovných dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu v súlade s ust. § 12 ods. 1 zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov. Priame náklady na vrátenie tovaru nesie objednávateľ. Zákazník je povinný oznámiť vrátenie tovaru prevádzkovateľovi vopred e-mailom, resp. telefonicky, s uvedením čísla faktúry na ktoré bol tovar zakúpený. Finančné prostriedky budú kupujúcemu vrátené do 15 dní bankovým prevodom na ním určený účet, pokiaľ sa s prevádzkovateľom nedohodnú inak. Pri platbe platobnými kartami budú peniaze vrátené v súlade s podmienkami zmluvy o akceptácii platobných kariet medzi prevádzkovateľom a príslušnou bankou.

V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

  • poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa.